Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » Suchergebnisse

16 Treffer - Neue Suche
Seiten (1): (1)
Autor Beitrag
Beitrag im Thema: Stellungsnahme
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
möcht das Thema nüm wiiter diskutiere und isch leider würkli nid en super Start gsi.
Trotzdem no churz zum "abhaue" vom erschte Spiel. Möcht eus do nid usem Träck zieh aber soviel mir no blibe isch vo dem Obe händ gege Schluss 2 vo eus BTD sprich sind vom Server abgstürzt. Ich ha no gfragt öp jetzt fertig isch aber alles isch irgendwie weder Fisch no Vogel gsi bi eus im TS und ha darum agnoh das es nüt mä bringt wenn mir unterbräche und warte,bis die wieder chömme. Das niemert öppis degliche do hett isch wiederum scho fraglich gsi und mir händ würkli total falsch reagiert. Wahrschienlech isch eus das eifach nüm bewusst gsi well es euses erschte War sitt langem gsi isch.
Ja mir sind im erschte Inf. War total plan und taktiklos is Spiel gstartet und au im verlauf vom Spiel hämer kei aständigs Konzept gha was mir wänd mache,das isch scho frustrierend gsi!
bim Vehicle War jedoch hämer us eusne Fehler glehrt und mit hilf vom ATC Tool en taktik besproche wo ziemlech guet umgwandlet worde isch grosses Lachen

Ok das mit dem ganze Cheatverdacht,obwohl ich immer wieder säge das ich nie öpper diräkt uf das Wort in verbindig bracht ha,isch glich en grosse Fehler gsi und wird ganz sicher nüm vor cho. Aber wenn du mir jetzt wotsch säge das jede Clan sägemer in ganz Europa keine Cheatet,denn bisch extrem naiv... Somit chame min bricht als grosses Komplimänt aluege und meh nid.

ich ha das mit em alli ufe Dreholic gar nid persönlich gno,aber wie du a dem biispiel gsehsch sind die sticheleie nid nur vo eus uscho und darum find ich,dass niemert mit erhobenem hauptes vo dene 2 Wars cha vom Platz go.

Eifach churz gseit,vergässe mir was bis jetzt vorgfalle isch und hoffe uf en gueti und wiiteri kooperation mitenand,ok?

möcht no erwähne,dass mir sitt vorgeschter wieder en eigene Ranked Server händ,nüt speziells und laufe zum luege öps rendiert tuet er nur en Monet und isch uf 20 Slot begränzt,
aber ich würd mich sehr freue wenn ihr vom ganze SGF Clan eus mol chömme cho bsueche und mir wärde defür sorge,dass ihr mit astand und respekt behandlet wärde und natürlech,falls en Admin vorhande isch,au wünsch und aregige entgäge nähme!

heisse tuet er EA CH Cyberdivision
84.244.186.212
und da mir nonig alles ufbaut händ lauft momentan no Vehicle Modus aber werde garantiert en mischig zwüsche Inf. only und Fahrzüg gstalte.
Also,würde eus freue euch a z'träffe ufem Server

Gruess Dreholic baller


Der Post wurde 1 mal editiert, zuletzt von CH|CY Dreholic am 02.10.2008 - 12:06.
eingetragen am 02.10.2008 - 12:04
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: Stellungsnahme
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
also zersch mol das mit em Cheate,damit das mol klärt isch was ich euch ha wölle mitteile. Ich springe id Luft (hüpfer) und kassiere en Headshot, ich sprinte und boom HS, ich chrüche useme Loch use wo nid emol en Adler würd gseh und päng sogar HS. grosse Respekt und wahrschienlech viel Glück,aber ich ha das halt eher selte erlebt in so churzer Ziit,aber mir isch 100% klar das ich wie du unüberleit,mitere gwüsse Wuet im Buch en Kommentar gschriebe ha.
öp dir das jetzt akzeptiere oder nid liit a euch,ich cha nid meh mache als mich entschuldige.
und möcht klar stelle,dass ich nie gseit ha es isch nid möglich,es isch eifach überraschend guet gsi,sägemers eso.
eingetragen am 30.09.2008 - 17:54
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: Stellungsnahme
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
ich bitte euch mol ernschthaft,beruiged euch.
Leider gspühr ich hie und da Feindseeligkeite und mir isch bewusst,dass scho siit em erschte War grossi Missverständnisse usglöst worde sind wo ich sicher au biitreit ha. Das ganze Cheater geschwätz isch dazumals en Fehler gsi und es tuet mir Leid das es Missverstande worde isch.
Mir vom CH|CY Clan händ eus würkli alles andere als Nobel und Koräkt verhalte,bsunders bim erschte War aber das isch leider eusi Mäntalität wo mir scho siit Johre ufem Buggel träge...
Ich will hie niemerd achriede und verurteile,aber au ihr spottet und verhöned eus,öp Ingame oder i de Plauderegge ect. mache aber kei Biispiel,da das nur wieder zu Diskusion füehrt...
Ich säge nur,dass mir immerhin Courage händ zum eus entschuldige und das scho mehrmals,aber offesichtlich chönne das nid alli akzeptiere was nid wiiterhin schlimm isch solang das Thema uf z'siite gschobe cha werde und mir das vergässe.
Es wär schad,wenn das euses letschte War gege euch gsi isch,denn vom Ufbau und em Organisatorische (danke nomol an Tom und by the way Gratulation zum Geburi) sind ihr sehr zuvorkommend gsi!
Also shit happens würd ich säge und hoffentlich bis zum nöchschte mol.
eingetragen am 30.09.2008 - 17:20
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von 007stev

OK lömers hät keis sin es wird immer struper besser mehr gseht sich ufem schlachtfeld baller baller



hehe,ich bin de Meischter im Verwirre grosses Lachen
genau,gsämer eus ufem Schlachtfeld,de Tom hett nämlich scho es Datum use bracht um eusi Revanche z'bestritte,nur dasmol mit Fahrzüüg Respekt
check it out Treffer


Der Post wurde 1 mal editiert, zuletzt von CH|CY Dreholic am 18.09.2008 - 09:12.
eingetragen am 18.09.2008 - 09:12
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von 007stev

was uf eusem ranked srever hät di nid kickt und sorry aber du seisch immer öpis anders Grübel

aber schön zwüse ddas du ä pimpte Config häsch



bin langsam echli verwiirt vo was ihr redet,aber ich ha eifach mit pimpt gmeint,dass wenn ich z.b. eine kill unde links mit "gelber" schrift de Name stoht statt wiies... das sött ja no erlaubt sii,und ich bin no nie vo euchem Ranked Server gfloge wege dem!

wieso säg ich immer öppis anders? was ha ich denn gseit?
eingetragen am 17.09.2008 - 20:47
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
wieso,hett denn öpper en Kommentar hinderloh oder isch öppis vorgfalle? d'Niederlag isch uf jede Fall nid spurlos a eus verbii,aber ganz klar händ mir eus ab eus sälber ufgregt,da mir sozäge wild im Züüg ume gfurzt sind und kei Plan gha händ.
Und wenn öpper grossi Sprüch klopft hett,denn isch das eher ironisch gmeint gsi grosses Lachen

no öppis zu euchem Server wo anschiened streamt ect. ich spiele mitere pimpte Config und bin no nie vom server gfloge bi euch,au würd ich wette,dass Cheats mit Punkbuster anti-screenshot blocker uf eurem server chum verwütscht wärde...
eingetragen am 17.09.2008 - 18:38
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von 007stev

ja das hät aber gester anders tönt



was hett anders tönt?
eingetragen am 16.09.2008 - 23:21
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: BF2-Videos
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Musste man das vorher? Sry weiss des net mehr jetzt muss man ja nur 100 Kills machen mit dem Knife



lol ach soooo lachend ja früher musstest du 18 Kills in einer Runde machen um das Goldabzeichen zu holen Bin ich blöd
eingetragen am 16.09.2008 - 18:59
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: BF2-Videos
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

@Dreholic: Für was Knife and Pistol - Server? Das geht doch auch ohne?



Ja klar,war ja auch nicht auf einem Knife&Pistol Server,Inf. only gab es zu dieser Zeit auch noch nicht,da kannst du mir nicht sagen,dass du "jede" Runde 18 Kills mit dem Messer machst zwinkern
eingetragen am 16.09.2008 - 18:49
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Ich cha ja eu sägu: Ich vermüetu ier chened en Niderlag nit in chöif nä...

Das isch eifach schön diplomatisch üsgetrikt...



FALSCH,denn mir händ vo afang a vermuetet wenn nid sogar gwüsst,dass mir verlüre,DENN mir händ wie erwähnt nüt vorbereitet,nüt trainiert usw. Usserdem simer halt eher en Fahrzüg Clan,Inf. isch nid so euses Gebiet.
Also chönne mir en Niederlag sehr guet in Chauf nä,wär jo glacht wenn mir gege Euch,wo scho X-war's bestritte händ eifach so wegpuzt hätte...
Aber ganz ehrlich,wenn das au bimene Fahrzüg War passiert wär hätt ich würkli Mühe gha das s'akzeptiere bzw. wär mir scho in falsche Hals cho,denn 3 - 4 Members vo eus sind Heli Spezialischte und genausoviel uf Panzer fixiert zwinkern

ah ihr händ Battlerec. gha,chame die Datei bi euch abelade oder so,wär no interessant für euse Clan wo eusi schwächine gsi sind!
eingetragen am 16.09.2008 - 18:45
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Also mich gseht ier afu nime ime War.

1. Wenn ier am verlieru sit und de eifach alli abhauund? Ich meinu wier si nit der sterchschti Warclan und hei immer freit dra, eu we wier ufe Sack verchäme.

und 2. Eine Fa isch als Cheater darstellu nur will eine an dem Tag besser isch gsi wa ier? Wie chindisch isch das gsi.

PS: Sry wenn ich hie jemand beleidigu oder so aber setigs geit mier ufe Sack, hä mich scho geschter üfgregt wa t Hälfti abghauu isch ...



also erschtens sind bi eus komischerwies d'hälfti mit lags is spiel,de Tigereye z.b. isch 2 mol abgstürzt. de Hosä hett lags gha und usserdem weiss ich nid wo dis Problem isch... s'War isch fertig gsi und was hätte mir no sölle mache? gg in Chat schriebe? usserdem sind ich und de Hose bi euch im Forum und gästebuech cho bedanke,was mä vo euch nid gseh hett,aber mache kei vorwurf!
2. ha ich genau usdrückt das ich niemert als cheater änestelle,aber ich ha's interessant gfunde wieviel genaui treffer glandet worde sind,also entspann di... und solang ich kei handfeschti bewiese ha dörfe mä jo no spekuliere,oder?

aber easy,bin froh dänke nid alli so wie du.
eingetragen am 16.09.2008 - 11:17
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: BF2-Videos
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
hehe,ich hab noch ein selbstgemachtes Video von mir wie ich das Goldabzeichen für Knife geholt habe,dazumals gabs noch keine oder zumind. wenig knife and Pistols Server. man kann sehen,dass das Video sehr alt ist anhand des Patches grosses Lachen ( springen und schiessen ect.) auch wenn es so ausseht,als würde Ex-tn-dor absichtlich schlecht spielen,war dies nicht der fall,obwohl er ein guter Kollege von mir ist lachend
schaut selbst: http://www.youtube.com/watch?v=Fg1gQX9JrlY
Fröhlich
eingetragen am 16.09.2008 - 00:43
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
also siicher gitts söttig wo richtigi tier sind und das im Bluet händ,wahrschienlech wie de Schumacher i de F1 chli agfange händ und denn unbesiegbar worde sind.
Aber loh di vomene Powerfiat nid vo sim Rang blände,mir selber händ mol eine im Clan gha,hett glaub Swiss elite killer gheisse,und de hett ebefalls miteme 3 stern Cheatet,sogar no sälber zuegä. ich finde mä sött en battlerec. oder Fraps ha und denn mol zeige was für skills mä druffe hett,alles andere bin ich halt us erfahrig misstrauisch... lueg nur mol wieviel sich bi FPS.Cheats.com agmäldet händ,das fruschtriert glaub mirs...
eingetragen am 16.09.2008 - 00:14
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
möcht kei Name nenne,da ich niemert persönlich will agriffe,aber interessant das du eine nennsch Fröhlich
ich ha eifach s'gfüehl gha,under anderem ebe wo ich au am hüpfe bin gsi,dass ich ständig vo dere person en Headshot becho han,und wie erwähnt ha ich jahrelangi erfahrige i dem game und verdächtige da selte öpper und scho gar nid well er besser als ich chönt sii... viellecht hett s'glück hüt eifach uf siner siite gspielt,wer weiss zwinkern
eingetragen am 15.09.2008 - 23:58
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
danke isch lieb vo euch,aber chönd scho ehrlich sii,mir händ grotte schlächt gspielt grosses Lachen
was ihr ebe nid händ chönd wüsse isch,dass bi eus im TS es furchbars gefluech und gegesiitigi amacherei gsi isch,also weder teamwork no irgendwelchi strukture befolgt ect.
das isch nid so agnähm gsi und gitt einem de ebe scho zum nachdänke öp mä das söll wiederhole...
mol luege was euse Clan meint.
Aber würd mi freue,wenn mir mol es Fahrzüüg War würde bestritte,ich bin mir sicher das mir denn mithalte chönd verwirrt
und demfall a d'headshooter vo mir -> Respekt
cool häni gfunde,dass jedes Team en Frau debi gha hett,gäll Trinity Hm bi eus isch es kampfmieze gsi.
ja also mäldet euch für es Vehicle-War,wär COOOOOL Juhu
eingetragen am 15.09.2008 - 23:12
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Beitrag im Thema: FunWar
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
FunWar
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
salüü zäme

Dake fürs War hüt,wie nid andersch erwartet hämer ufe Sack becho. eigentlich viel meh als das,mir sind e bitz wiit gedemüetigt worde,was nid schön isch.
Guet,mir sind absoluti noobs und eher einzelspieler und händ siit x monate s'letschte War gha,kei taktik und au kei train bestriite,da isch es nid schwierig gsi.
trotzdem,komplimänt an dijenige under euch wo Headshots eis nachem andere verteile. Will do niemert als Cheater äne stelle,wott mi nid lächerlich mache,aber nach mine johrelanger erfahrig isch es halt ame interessant wenn sich es paar usem schatte hervor häbe und en K/D äne legge wie Rambo mol 2 Bravo
öp grosses Komplimänt oder erbärmlichi Verachtig,dass weiss mä halt nie so rächt.
was ich weiss isch,dass das wohl euses letschte War gsi isch,ussert ihr wäred bereit eusi Ehre wieder z'härstelle indem ihr eus d'Chance gäbet für es Vehicle-War? Es wär würkli en noble schritt,da mir ebe eher sälte Inf. zocke,ömu die meischte vo eus.
also nüt für unguet,nomol gratulation für de Sieg in jeder hinsicht und alles Gueti bi euchne wiitere War's !
Dreholic
eingetragen am 15.09.2008 - 22:30
nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Seiten (1): (1)
Signaturen anzeigen - Als Themen anzeigen

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 67 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 1681 Besuchern waren am 16.01.2024 - 20:50 die meisten Besucher gleichzeitig online.
Alles gute zum Geburtstag    Wir gratulieren ganz herzlich zum Geburtstag:
Micke_CH (44)
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


budesonide stromectol generique plaquenil budesonide ivermectine