Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » =SgF= Allgemein » Stellungsnahme

vorheriges Thema   nächstes Thema
23 Posts in diesem Thema (offen)
Seiten (2): < zurück 1 (2)
Autor
Beitrag
Ary_anam ist offline Ary_anam  
95 Beiträge - Neuling
Ary_anam`s alternatives Ego
jo i glaub es isch besser wenn mer enand echli of emene BF Server killet als jetzt do enand en hufe vor z werfe.

Bim erschte War hani erli gseit no choge freud gah das mer gege vil gseheni ( Helvetica Server ) spile chönd und i ha mer denn scho öppe en name gmerkt wo i au scho denkt ha es chönt no hert werde för üs. Guet es isch im erschte War eu worschindli nöd so glaufe wienner hend wölle, aber das findi no lang kein Grund zom plötzli ab haue, do hetet er ebe eueri Ehre chöne gwünne wenn er au Spilet au wenn er Chancelos do stönd, wobi ich da bi eu gär nöd wöt b haupte i glaube no er müesstet es bizli luege das er eu of de gegner konzentieret und nöd of wie das mer killt wert, i ha irgendwie s gfühl das er eu im erschte War i öppis ie gschteigeret hend und denn isch d moral gheit was bim 2. War einiges besser gsi isch.


I ha jo scho öppe en War gschpillt aber mer sind nie ab g haue und me hend auscho me als nogad grüsig of de deckel öber cho sprich 10 tickets de andere ab gno i 2 rundene

Ich glaube er söttet eu au es bizli vorsichtig si wenn er anderi Spieler immene War a zwiflet (Cheater) das isch so zimli de Vorwurf wommer cha bringe wenn mer nie meh met dene lüt näbis wöt z tue ha.

@Dreholic

das met dem "alli of de Dreholic" isch us demm use g wachse das mer üs sehr secher sind das mer nöd cheatet und das halt so a tönige im umlauf gsi sind.
Beitrag vom 30.09.2008 - 20:16
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Ary_anam suchen Ary_anam`s Profil ansehen Ary_anam eine E-Mail senden Ary_anam eine Kurznachricht senden Ary_anam zu deinen Freunden hinzufügen Ary_anam xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
möcht das Thema nüm wiiter diskutiere und isch leider würkli nid en super Start gsi.
Trotzdem no churz zum "abhaue" vom erschte Spiel. Möcht eus do nid usem Träck zieh aber soviel mir no blibe isch vo dem Obe händ gege Schluss 2 vo eus BTD sprich sind vom Server abgstürzt. Ich ha no gfragt öp jetzt fertig isch aber alles isch irgendwie weder Fisch no Vogel gsi bi eus im TS und ha darum agnoh das es nüt mä bringt wenn mir unterbräche und warte,bis die wieder chömme. Das niemert öppis degliche do hett isch wiederum scho fraglich gsi und mir händ würkli total falsch reagiert. Wahrschienlech isch eus das eifach nüm bewusst gsi well es euses erschte War sitt langem gsi isch.
Ja mir sind im erschte Inf. War total plan und taktiklos is Spiel gstartet und au im verlauf vom Spiel hämer kei aständigs Konzept gha was mir wänd mache,das isch scho frustrierend gsi!
bim Vehicle War jedoch hämer us eusne Fehler glehrt und mit hilf vom ATC Tool en taktik besproche wo ziemlech guet umgwandlet worde isch grosses Lachen

Ok das mit dem ganze Cheatverdacht,obwohl ich immer wieder säge das ich nie öpper diräkt uf das Wort in verbindig bracht ha,isch glich en grosse Fehler gsi und wird ganz sicher nüm vor cho. Aber wenn du mir jetzt wotsch säge das jede Clan sägemer in ganz Europa keine Cheatet,denn bisch extrem naiv... Somit chame min bricht als grosses Komplimänt aluege und meh nid.

ich ha das mit em alli ufe Dreholic gar nid persönlich gno,aber wie du a dem biispiel gsehsch sind die sticheleie nid nur vo eus uscho und darum find ich,dass niemert mit erhobenem hauptes vo dene 2 Wars cha vom Platz go.

Eifach churz gseit,vergässe mir was bis jetzt vorgfalle isch und hoffe uf en gueti und wiiteri kooperation mitenand,ok?

möcht no erwähne,dass mir sitt vorgeschter wieder en eigene Ranked Server händ,nüt speziells und laufe zum luege öps rendiert tuet er nur en Monet und isch uf 20 Slot begränzt,
aber ich würd mich sehr freue wenn ihr vom ganze SGF Clan eus mol chömme cho bsueche und mir wärde defür sorge,dass ihr mit astand und respekt behandlet wärde und natürlech,falls en Admin vorhande isch,au wünsch und aregige entgäge nähme!

heisse tuet er EA CH Cyberdivision
84.244.186.212
und da mir nonig alles ufbaut händ lauft momentan no Vehicle Modus aber werde garantiert en mischig zwüsche Inf. only und Fahrzüg gstalte.
Also,würde eus freue euch a z'träffe ufem Server

Gruess Dreholic baller


Der Post wurde 1 mal editiert, zuletzt von CH|CY Dreholic am 02.10.2008 - 12:06.
Beitrag vom 02.10.2008 - 12:04
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
McFly ist offline McFly  
RE:
Administrator
1575 Beiträge - Hardcoreposter
McFly`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von CH|CY Dreholic

Eifach churz gseit,vergässe mir was bis jetzt vorgfalle isch und hoffe uf en gueti und wiiteri kooperation mitenand,ok?



Das gseh ig o so, schwam drüber und e Friedenspfife id hand Treffer

Was eue Ranked betrifft chumi sicher gärn mau bi euch cho verbi luege, bruche eh no chli Stunde mit Fahrzüg. U Schwizer BF2 Fahrzüg Server sie ja scho chli Mangelwar ir letschti.


Der Post wurde 2 mal editiert, zuletzt von McFly am 02.10.2008 - 13:51.
Beitrag vom 02.10.2008 - 13:48
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von McFly suchen McFly`s Profil ansehen McFly eine E-Mail senden McFly eine Kurznachricht senden McFly`s Homepage besuchen McFly zu deinen Freunden hinzufügen McFly zu deiner ICQ-Contact-list hinzufügen zum Anfang der Seite
Baumstruktur - Signaturen anzeigen
Seiten (2): < zurück 1 (2)
vorheriges Thema   nächstes Thema

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 73 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 1681 Besuchern waren am 16.01.2024 - 20:50 die meisten Besucher gleichzeitig online.
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


generique rhinocorthydroxychloroquine generique kaletra stromectol generique luvox