Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » =SgF= Allgemein » FunWar

vorheriges Thema   nächstes Thema
27 Posts in diesem Thema (offen)
Seiten (2): (1) 2 weiter >
Autor
Beitrag
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
FunWar
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
salüü zäme

Dake fürs War hüt,wie nid andersch erwartet hämer ufe Sack becho. eigentlich viel meh als das,mir sind e bitz wiit gedemüetigt worde,was nid schön isch.
Guet,mir sind absoluti noobs und eher einzelspieler und händ siit x monate s'letschte War gha,kei taktik und au kei train bestriite,da isch es nid schwierig gsi.
trotzdem,komplimänt an dijenige under euch wo Headshots eis nachem andere verteile. Will do niemert als Cheater äne stelle,wott mi nid lächerlich mache,aber nach mine johrelanger erfahrig isch es halt ame interessant wenn sich es paar usem schatte hervor häbe und en K/D äne legge wie Rambo mol 2 Bravo
öp grosses Komplimänt oder erbärmlichi Verachtig,dass weiss mä halt nie so rächt.
was ich weiss isch,dass das wohl euses letschte War gsi isch,ussert ihr wäred bereit eusi Ehre wieder z'härstelle indem ihr eus d'Chance gäbet für es Vehicle-War? Es wär würkli en noble schritt,da mir ebe eher sälte Inf. zocke,ömu die meischte vo eus.
also nüt für unguet,nomol gratulation für de Sieg in jeder hinsicht und alles Gueti bi euchne wiitere War's !
Dreholic
Beitrag vom 15.09.2008 - 22:30
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
McFly ist offline McFly  
Administrator
1575 Beiträge - Hardcoreposter
McFly`s alternatives Ego
Hei Dreholic, mr chöi scho mau mit Fahrzüg gäge euch zocke Lächeln Cheater würde mr bi üs im Team nie und nimmer dulde Hm Mir sie e ehrliche huffe!

Auso, chöpf nid lo hange, so schlächt heit dr nid gspielt.
Beitrag vom 15.09.2008 - 22:44
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von McFly suchen McFly`s Profil ansehen McFly eine E-Mail senden McFly eine Kurznachricht senden McFly`s Homepage besuchen McFly zu deinen Freunden hinzufügen McFly zu deiner ICQ-Contact-list hinzufügen zum Anfang der Seite
Trinity ist offline Trinity  
349 Beiträge - Fingerwundschreiber
Trinity`s alternatives Ego
Also ich würds schaad finge we ihr wäge so öpis grad weit ufhöre.

we me scho lenger nüm het gspiut mues me wider dricho u ihr hei ämu guet gspiut. glücklich
also Kopf hoch und uf zum nöchste War Hm
Beitrag vom 15.09.2008 - 22:50
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Trinity suchen Trinity`s Profil ansehen Trinity eine E-Mail senden Trinity eine Kurznachricht senden Trinity zu deinen Freunden hinzufügen Trinity xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
Tek ist offline Tek  
492 Beiträge - Fingerwundschreiber
Cha mi däm ahschliesse.
We dir e chlei meh zäme schaffet, me reanimieret und e taktik abmachet würds de sofort angers usgseh.
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:09
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Tek suchen Tek`s Profil ansehen Tek eine Kurznachricht senden Tek zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
danke isch lieb vo euch,aber chönd scho ehrlich sii,mir händ grotte schlächt gspielt grosses Lachen
was ihr ebe nid händ chönd wüsse isch,dass bi eus im TS es furchbars gefluech und gegesiitigi amacherei gsi isch,also weder teamwork no irgendwelchi strukture befolgt ect.
das isch nid so agnähm gsi und gitt einem de ebe scho zum nachdänke öp mä das söll wiederhole...
mol luege was euse Clan meint.
Aber würd mi freue,wenn mir mol es Fahrzüüg War würde bestritte,ich bin mir sicher das mir denn mithalte chönd verwirrt
und demfall a d'headshooter vo mir -> Respekt
cool häni gfunde,dass jedes Team en Frau debi gha hett,gäll Trinity Hm bi eus isch es kampfmieze gsi.
ja also mäldet euch für es Vehicle-War,wär COOOOOL Juhu
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:12
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Trinity ist offline Trinity  
349 Beiträge - Fingerwundschreiber
Trinity`s alternatives Ego
Hm ja ja mir Froue Lächeln

Aso i bi ehrlech u finge dir heit guet gspiut Hm aber wes haut im TS nid so harmonisch isch isches nid so lustig gelangweilt aber villecht isches bim nöchste War ja besser.

Aso man sieht sich Hm
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:19
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Trinity suchen Trinity`s Profil ansehen Trinity eine E-Mail senden Trinity eine Kurznachricht senden Trinity zu deinen Freunden hinzufügen Trinity xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
Themenicon   
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
Freumi jetzt scho uf dä war dän aber öpis nimt mi wunder uf wär isch das gfahle cheater äm albino oder wär
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:46
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufügen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
möcht kei Name nenne,da ich niemert persönlich will agriffe,aber interessant das du eine nennsch Fröhlich
ich ha eifach s'gfüehl gha,under anderem ebe wo ich au am hüpfe bin gsi,dass ich ständig vo dere person en Headshot becho han,und wie erwähnt ha ich jahrelangi erfahrige i dem game und verdächtige da selte öpper und scho gar nid well er besser als ich chönt sii... viellecht hett s'glück hüt eifach uf siner siite gspielt,wer weiss zwinkern
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:58
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
ich han nur dä gnänd das er mit dä höchste k/D hät vo däne wo gspielt hät und klar du seisch häsch erfahrig aber es git sehr extremeri wie z.b powerfiat und viel me vo K/D hän mi 3, irgentwas und cheaten nid
Beitrag vom 16.09.2008 - 00:05
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufügen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
also siicher gitts söttig wo richtigi tier sind und das im Bluet händ,wahrschienlech wie de Schumacher i de F1 chli agfange händ und denn unbesiegbar worde sind.
Aber loh di vomene Powerfiat nid vo sim Rang blände,mir selber händ mol eine im Clan gha,hett glaub Swiss elite killer gheisse,und de hett ebefalls miteme 3 stern Cheatet,sogar no sälber zuegä. ich finde mä sött en battlerec. oder Fraps ha und denn mol zeige was für skills mä druffe hett,alles andere bin ich halt us erfahrig misstrauisch... lueg nur mol wieviel sich bi FPS.Cheats.com agmäldet händ,das fruschtriert glaub mirs...
Beitrag vom 16.09.2008 - 00:14
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Albinotigerli ist offline Albinotigerli  
659 Beiträge - Alter Hase
Albinotigerli`s alternatives Ego
Also mich gseht ier afu nime ime War.

1. Wenn ier am verlieru sit und de eifach alli abhauund? Ich meinu wier si nit der sterchschti Warclan und hei immer freit dra, eu we wier ufe Sack verchäme.

und 2. Eine Fa isch als Cheater darstellu nur will eine an dem Tag besser isch gsi wa ier? Wie chindisch isch das gsi.

PS: Sry wenn ich hie jemand beleidigu oder so aber setigs geit mier ufe Sack, hä mich scho geschter üfgregt wa t Hälfti abghauu isch ...
Beitrag vom 16.09.2008 - 10:36
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Albinotigerli suchen Albinotigerli`s Profil ansehen Albinotigerli eine E-Mail senden Albinotigerli eine Kurznachricht senden Albinotigerli zu deinen Freunden hinzufügen Albinotigerli xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Also mich gseht ier afu nime ime War.

1. Wenn ier am verlieru sit und de eifach alli abhauund? Ich meinu wier si nit der sterchschti Warclan und hei immer freit dra, eu we wier ufe Sack verchäme.

und 2. Eine Fa isch als Cheater darstellu nur will eine an dem Tag besser isch gsi wa ier? Wie chindisch isch das gsi.

PS: Sry wenn ich hie jemand beleidigu oder so aber setigs geit mier ufe Sack, hä mich scho geschter üfgregt wa t Hälfti abghauu isch ...



also erschtens sind bi eus komischerwies d'hälfti mit lags is spiel,de Tigereye z.b. isch 2 mol abgstürzt. de Hosä hett lags gha und usserdem weiss ich nid wo dis Problem isch... s'War isch fertig gsi und was hätte mir no sölle mache? gg in Chat schriebe? usserdem sind ich und de Hose bi euch im Forum und gästebuech cho bedanke,was mä vo euch nid gseh hett,aber mache kei vorwurf!
2. ha ich genau usdrückt das ich niemert als cheater änestelle,aber ich ha's interessant gfunde wieviel genaui treffer glandet worde sind,also entspann di... und solang ich kei handfeschti bewiese ha dörfe mä jo no spekuliere,oder?

aber easy,bin froh dänke nid alli so wie du.
Beitrag vom 16.09.2008 - 11:17
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
Lauft Euri website wider
Beitrag vom 16.09.2008 - 11:26
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufügen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
Albinotigerli ist offline Albinotigerli  
659 Beiträge - Alter Hase
Albinotigerli`s alternatives Ego
Ich cha ja eu sägu: Ich vermüetu ier chened en Niderlag nit in chöif nä...

Das isch eifach schön diplomatisch üsgetrikt...


Der Post wurde 1 mal editiert, zuletzt von Albinotigerli am 16.09.2008 - 15:06.
Beitrag vom 16.09.2008 - 15:06
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Albinotigerli suchen Albinotigerli`s Profil ansehen Albinotigerli eine E-Mail senden Albinotigerli eine Kurznachricht senden Albinotigerli zu deinen Freunden hinzufügen Albinotigerli xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
so wiä mer ufem battlerocoder gset sind ihr jedes mal so schön ane glege das es gar kei grossi kunst isch eu än headshot zgä
Beitrag vom 16.09.2008 - 15:09
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufügen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Ich cha ja eu sägu: Ich vermüetu ier chened en Niderlag nit in chöif nä...

Das isch eifach schön diplomatisch üsgetrikt...



FALSCH,denn mir händ vo afang a vermuetet wenn nid sogar gwüsst,dass mir verlüre,DENN mir händ wie erwähnt nüt vorbereitet,nüt trainiert usw. Usserdem simer halt eher en Fahrzüg Clan,Inf. isch nid so euses Gebiet.
Also chönne mir en Niederlag sehr guet in Chauf nä,wär jo glacht wenn mir gege Euch,wo scho X-war's bestritte händ eifach so wegpuzt hätte...
Aber ganz ehrlich,wenn das au bimene Fahrzüg War passiert wär hätt ich würkli Mühe gha das s'akzeptiere bzw. wär mir scho in falsche Hals cho,denn 3 - 4 Members vo eus sind Heli Spezialischte und genausoviel uf Panzer fixiert zwinkern

ah ihr händ Battlerec. gha,chame die Datei bi euch abelade oder so,wär no interessant für euse Clan wo eusi schwächine gsi sind!
Beitrag vom 16.09.2008 - 18:45
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
McFly ist offline McFly  
Administrator
1575 Beiträge - Hardcoreposter
McFly`s alternatives Ego
Hier kannst du die Battlerecorder Files saugen: http://swissgamingforce.ch/demos/

Was das Cheaten betrifft, unser Server streamt zu GGC, dieser Stream ist pflicht da wir in der =SFL= spielen. Soll heissen das unser Server noch zusätzlich gegen Cheater geschützt ist. Da werden teils selbst die gekickt die "nur" ne gepimpte Config haben Hm
Beitrag vom 16.09.2008 - 19:11
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von McFly suchen McFly`s Profil ansehen McFly eine E-Mail senden McFly eine Kurznachricht senden McFly`s Homepage besuchen McFly zu deinen Freunden hinzufügen McFly zu deiner ICQ-Contact-list hinzufügen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
ja das hät aber gester anders tönt
Beitrag vom 16.09.2008 - 23:17
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufügen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von 007stev

ja das hät aber gester anders tönt



was hett anders tönt?
Beitrag vom 16.09.2008 - 23:21
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
wegem chöne verlüre
Beitrag vom 17.09.2008 - 12:57
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufügen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
Baumstruktur - Signaturen anzeigen
Seiten (2): (1) 2 weiter >
vorheriges Thema   nächstes Thema

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 103 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 1681 Besuchern waren am 16.01.2024 - 20:50 die meisten Besucher gleichzeitig online.
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


colchicine kamagra hydroxychloroquine stromectol budesonide