Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » =SgF= Allgemein » Hallo Zusammen

vorheriges Thema   nächstes Thema
7 Posts in diesem Thema (offen)
Autor
Beitrag
smokyfire ist offline smokyfire  
Hallo Zusammen
88 Beiträge - Neuling
smokyfire`s alternatives Ego
Hallo zäme

ich ha denkt ich stell mich au mol vor obwohl ich scho im ts gsi bin aber ich denke das isch immer guet das alli wüsset wer und was me macht.

min name isch in real ronny und chume us schaffhuuse. werde da johr im september 30gi juhu ü 30 partys Lächeln . ich bin vater vonere chline süesse tochter die 2 wird au im september hehe.

zur ziit schaff ich im lager und mach ä wiiterbildig als technischer kaufmann da ich im 2006 en schwere töffunfall gha han. bin aber nid d`schuld gsi no so als rechtfertigung Hm .

mini hobbys wenn ich dezue chume fussball, game und momentan halt lerne lerne lerne.... meischt han ich au am dienstag ziit zum zocke da mini frau bi de muetter isch und sie vo ihre goht go schaffe natürlich au zwüschet ihne wen ich ziit finde bi ich a z`treffe Fröhlich .

die erschte idrück vo eu sind das ihr mich ganz fründlich ufgnoh hend i euri kreise und es macht spass mit eu zocke. das isch au das wa ich mir underme guete clan vorstell zämehalt und fun es a und o vom game

wenn ihr froge hend eifach mich a haue

liebe grüess smokyfire alias ronny
Beitrag vom 12.05.2010 - 12:33
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von smokyfire suchen smokyfire`s Profil ansehen smokyfire eine E-Mail senden smokyfire eine Kurznachricht senden smokyfire zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Boardstruktur - Signaturen anzeigen
vorheriges Thema   nächstes Thema

Beiträge Autor Datum
 Hallo Zusammen
smokyfire 12.05.2010 - 12:33
 Hallo Zusammen
McFly 12.05.2010 - 18:46
 Hallo Zusammen
sens 13.05.2010 - 16:54
 Hallo Zusammen
smokyfire 13.05.2010 - 17:11
 Hallo Zusammen
sens 13.05.2010 - 19:00
 Hallo Zusammen
Diva82 13.05.2010 - 19:05
 Hallo Zusammen
smokyfire 13.05.2010 - 20:20

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 110 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 1681 Besuchern waren am 16.01.2024 - 20:50 die meisten Besucher gleichzeitig online.
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


kaletra hydroxychloroquine chloroquine stromectol kaletra