| Archiv der Laberecke Version 3.0 |
| Gesamteinträge 4111 |
Fehlversuche 0 (nicht sichtbar) |
Gesamteinträge Box 3 |
|
| little77 |
Eingetragen am: 23.07.2009 - 21:28 | |
| So i bi ab morn am morge ou nüm erreichbar,bis am 2.0809 z mittag!!schöne abe u gueti wuche |
|
|
| Tek |
Eingetragen am: 21.07.2009 - 18:53 | |
| Villecht scho nid, aber fautsch verstoh cha mes aber definitiv. |
|
|
| _PoLo _GTI_ |
Eingetragen am: 21.07.2009 - 18:27 | |
i gloube nid alli verstönd das |
|
|
| Tek |
Eingetragen am: 21.07.2009 - 16:40 | |
Bestimmt nid! |
|
|
| _PoLo _GTI_ |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 16:14 | |
| HJ ? H... Jugend ? |
|
|
| Albinotigerli |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 13:26 | |
HAHA xD (so sollte es sein -.- ) |
|
|
| Albinotigerli |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 13:26 | |
| HJ |
|
|
| Tek |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 11:51 | |
| RS |
|
|
| Albinotigerli |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 11:24 | |
| TOM? |
|
|
| Tek |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 09:55 | |
| Wäge? |
|
|
| Albinotigerli |
Eingetragen am: 20.07.2009 - 07:51 | |
| ??? Was isch de hie los ??? |
|
|
| _PoLo _GTI_ |
Eingetragen am: 19.07.2009 - 19:19 | |
| :-( |
|
|
| Tom |
Eingetragen am: 19.07.2009 - 19:15 | |
bi wieder weg |
|
|
| Diva82 |
Eingetragen am: 18.07.2009 - 15:04 | |
| Hey Tom isch aues ir Ornig bi dir? Läbsch no? |
|
|
| Diva82 |
Eingetragen am: 17.07.2009 - 19:35 | |
| Hey ädu, schön das wieder da bisch! Hesch schöni Ferie ka? |
|
|
| Diva82 |
Eingetragen am: 17.07.2009 - 19:33 | |
Stev egal was hesch gno, nimm gschider chli weniger!! |
|
|
| 007stev |
Eingetragen am: 17.07.2009 - 19:05 | |
| hey sind liäb zu däm tireli es hät au gfühl und lugäts doch a es isch richtig zum kuschlä dänkt |
|
|
| McFly |
Eingetragen am: 17.07.2009 - 18:53 | |
@Stev, das gäbt aber ä fettä Fläck ar Wang |
|
|
| McFly |
Eingetragen am: 17.07.2009 - 18:51 | |
| Sali ädu, Fit u Munter? D Ferie guet überstange? |
|
|
| _PoLo _GTI_ |
Eingetragen am: 17.07.2009 - 18:42 | |
back 2 switzerland |
|
|
|