Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » Wünsche / Kritik » ARMA 3

vorheriges Thema   nächstes Thema
6 Posts in diesem Thema (offen)
Autor
Beitrag
PaIn ist offline PaIn  
ARMA 3
23 Beiträge - Grünschnabel
PaIn`s alternatives Ego
Zersch mal sali zäme

Viliecht henders au scho gmerkt das ich momentan ned fiel zit ha zum BF3 zocke, wele ich no im Militär de Wachmeister bis am 22.nov muss Abverdiene.

Jetz zume eigetliche Thema.

Mir isch vor mim Dienst ufgfalle dass meh oder weniger nüme so intensiv wie au scho BF3 Zockt wird, was ich persöndlich es bizili schad finde. Nichts destotrotz het ich e idee, (frische Wind grosses Lachen)
Zum release vo Arma 3 am 11.9.13.

Und zwar isch mini Idee das mer euses hauptaugemerk vo Bf na uswitet uf Arma 3 wel's eifach um länge realistischer isch und au e gwüssi teamfähigkeit brucht wo mer dazumal wökli gha hend im bf 2-3, und so wider chent vermehrt eifach mal wider zeme fridlich mitenand chent zocke, mit taktik usw...

Ich erhoffe demit das au de SGF selber wider ehmal chli meh aktivi mitgleider bechunt Fröhlich

Ich bedanke mich jetz schomal för's läse und hoffe das er der gliche meinig si wie ich und das min vorschlag au ghör bechunt

Liebi grüess und guet schuss Pain (NoKh)
Beitrag vom 01.09.2013 - 18:37
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von PaIn suchen PaIn`s Profil ansehen PaIn eine E-Mail senden PaIn eine Kurznachricht senden PaIn zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Boardstruktur - Signaturen anzeigen
vorheriges Thema   nächstes Thema

Beiträge Autor Datum
 ARMA 3
PaIn 01.09.2013 - 18:37
 ARMA 3
Electroshock 01.09.2013 - 19:23
 ARMA 3
ChemicalDon 06.09.2013 - 19:36
 ARMA 3
Electroshock 06.09.2013 - 22:26
 ARMA 3
Tom 11.09.2013 - 11:15
 ARMA 3
Electroshock 11.09.2013 - 19:10

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 175 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 1681 Besuchern waren am 16.01.2024 - 19:50 die meisten Besucher gleichzeitig online.
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


dexamethasone dexamethasone hydroxychloroquine colchicine ivermectin