Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » =SgF= Allgemein » Hallo Zusammen

vorheriges Thema   nächstes Thema
7 Posts in diesem Thema (offen)
Seiten (1): (1)
Autor
Beitrag
smokyfire ist offline smokyfire  
Hallo Zusammen
88 Beiträge - Neuling
smokyfire`s alternatives Ego
Hallo zäme

ich ha denkt ich stell mich au mol vor obwohl ich scho im ts gsi bin aber ich denke das isch immer guet das alli wüsset wer und was me macht.

min name isch in real ronny und chume us schaffhuuse. werde da johr im september 30gi juhu ü 30 partys Lächeln . ich bin vater vonere chline süesse tochter die 2 wird au im september hehe.

zur ziit schaff ich im lager und mach ä wiiterbildig als technischer kaufmann da ich im 2006 en schwere töffunfall gha han. bin aber nid d`schuld gsi no so als rechtfertigung Hm .

mini hobbys wenn ich dezue chume fussball, game und momentan halt lerne lerne lerne.... meischt han ich au am dienstag ziit zum zocke da mini frau bi de muetter isch und sie vo ihre goht go schaffe natürlich au zwüschet ihne wen ich ziit finde bi ich a z`treffe Fröhlich .

die erschte idrück vo eu sind das ihr mich ganz fründlich ufgnoh hend i euri kreise und es macht spass mit eu zocke. das isch au das wa ich mir underme guete clan vorstell zämehalt und fun es a und o vom game

wenn ihr froge hend eifach mich a haue

liebe grüess smokyfire alias ronny
Beitrag vom 12.05.2010 - 11:33
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von smokyfire suchen smokyfire`s Profil ansehen smokyfire eine E-Mail senden smokyfire eine Kurznachricht senden smokyfire zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
McFly ist offline McFly  
Administrator
1575 Beiträge - Hardcoreposter
McFly`s alternatives Ego
Hei Ronny, o hie no Härzlich Willkomme bi üs, guet gschribe Hm
Beitrag vom 12.05.2010 - 17:46
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von McFly suchen McFly`s Profil ansehen McFly eine E-Mail senden McFly eine Kurznachricht senden McFly`s Homepage besuchen McFly zu deinen Freunden hinzufügen McFly zu deiner ICQ-Contact-list hinzufügen zum Anfang der Seite
sens ist offline sens  
124 Beiträge - Gelegenheitsposter
sens`s alternatives Ego
härzlich willkomme au vo mier.

ich hetti e frag. was hesch de füren unfall ghaa und fahrsch jetzt wider töff?
Beitrag vom 13.05.2010 - 15:54
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von sens suchen sens`s Profil ansehen sens eine E-Mail senden sens eine Kurznachricht senden sens zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
smokyfire ist offline smokyfire  
88 Beiträge - Neuling
smokyfire`s alternatives Ego
ich bin innerorts vome autofahrer abgschosse worde wel de het wele über ä sicherheitslinie abbiege. ich bin im schlussentlich i sini site inegfahre mit 60 km/h. 1 johr flickarbet a mir Lachen hand usgrenckt und knoche bruch mis bei kreuzbandriss und knoche absplitter. jetzt han ich ä metallplatte i mim handglenk wo 4 knoche zäme hebet mis bei isch wieder guet.

töfffahre tue ich im moment nid aber ich will wieder es risst mich dezue aber im moment isch familie a erschter stell Fröhlich
Beitrag vom 13.05.2010 - 16:11
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von smokyfire suchen smokyfire`s Profil ansehen smokyfire eine E-Mail senden smokyfire eine Kurznachricht senden smokyfire zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
sens ist offline sens  
124 Beiträge - Gelegenheitsposter
sens`s alternatives Ego
okee.

ja ich ha ebe au metall im fuess wegeme töffunfall aber fahre eze wider.

schunnt schu guet grosses Lachen
Beitrag vom 13.05.2010 - 18:00
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von sens suchen sens`s Profil ansehen sens eine E-Mail senden sens eine Kurznachricht senden sens zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Diva82 ist offline Diva82  
1019 Beiträge - Hardcoreposter
Diva82`s alternatives Ego
Wäh dönt huere strub!! Das louft mr gad chaud dr Rügge ab. I weiss nid obi wieder würd ufne Töff stiege nach so öpisem... Grübel
Nachdäm i mitem Roller vo mim Ma e Goalpfoste ha küsst, bini emu nie meh gfahre..... Bin ich blöd lachend lachend

Ach übrigens ou vo mir no es härzlich Willkomme. I wünsche dir e gueti zyt u hoffe es gfaut dir bi üs. Lächeln
Beitrag vom 13.05.2010 - 18:05
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Diva82 suchen Diva82`s Profil ansehen Diva82 eine E-Mail senden Diva82 eine Kurznachricht senden Diva82 zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
smokyfire ist offline smokyfire  
88 Beiträge - Neuling
smokyfire`s alternatives Ego
danke für die wilkommensgrüess

jo es gfallt mir jetzte scho sau guet be eu. ha scho mit de eine guet und lang gschnörred und hend alli ä gueti istellig mue ich scho sege.

es problem isch weme nüm drufhockt het me angscht und den söt me nüm fahre. das isch uf jedefall nid mis ziel den töfffahre isch freiheit pur born to be wild Fröhlich
Beitrag vom 13.05.2010 - 19:20
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von smokyfire suchen smokyfire`s Profil ansehen smokyfire eine E-Mail senden smokyfire eine Kurznachricht senden smokyfire zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Baumstruktur - Signaturen anzeigen
Seiten (1): (1)
vorheriges Thema   nächstes Thema

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 155 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 1681 Besuchern waren am 16.01.2024 - 19:50 die meisten Besucher gleichzeitig online.
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


generique luvox generique plaquenil generique stromectol ivermectin lopinavir ritonavir